Na początek chciałbym serdecznie się z Wami przywitać. Jestem tu nowy
A wpadłem tutaj z jednego konkretnego powodu. Chciałbym również przeprosić, jeżeli napisałem w złym dziale i jak się tak stało to proszę o przeniesienie. Aczkolwiek uznałem, że tutaj to może być
Napisałem pracę o Policji w Polsce i na Świecie (dokładniej w USA, Meksyku, Niemczech i Anglii) i dostałem pytanie, na które muszę jutro odpowiedzieć. Chciałbym się Was poradzić. Muszę wymienić 2-3 elementy, które zmieniłbym w Polskiej Policji analizując działania, kompetencje i uzbrojenie służb w innych krajach (tych przeze mnie opracowanych).
Jeden podstawowy element na który zwróciłem uwagę, to zmniejszenie papierologii. W Anglii policjant dostarcza tylko krótką notatkę, która nie ma żadnej urzędowej formy, a wszelką "biurokrację" przejęli pracownicy biurowi - tak zwani Kanceliści. Nie ma również żadnych procedur biurowych i formalnego obiegu dokumentów. Policjant ma wykonywać tylko to co leży w jego obowiązkach.
No i tutaj nasuwa mi się pytanie CO JESZCZE? Nie pracowałem jeszcze w Waszej Firmie, byłem tylko na miesięcznych praktykach i tak właśnie dowiedziałem się o całej papierologii i dokumentach.
Co Wy byście zmienili w funkcjonowaniu Policji? Zasady rekrutacji? Wyposażenie? Co sądzicie? Proszę Was o pomoc i wypowiedzi w temacie. Serdecznie pozdrawiam Wszystkich i z góry dziękuję za każdą formę pomocy!